Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kokainska drama Biljane Srbljanović

Komentari (116) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 22 februar 2012 15:53
nebitan
zelim joj, da se oslobodi takvih strasti...
Preporuke:
111
16
2 sreda, 22 februar 2012 16:08
seljak bezemljas
Sterija nam je ostavi u POKONDIRENOJ TIKVI lik Feme.Fema je sebicna,uobrazena,vredja, omalovazava,stidi se roda rodjenog.. Na kraju stize do poraza i sramote.
Godine 1974.nas veliki reziser Dejan Mijac rezirao je POKONDIRENU TIKVU tako da na kraju u zadnjoj sceni Fema lelece za Parizom.I stigla Fema u Pariz.Ostala ista.Samo su joj ambicije vece.Sada bi da uredjuje narod,drzavu...I kao svaka Fema stize do sramote.
Preporuke:
326
2
3 sreda, 22 februar 2012 16:13
Borut
Slažem se sa vašim ocenama da Srbljanovićka zbog ovoga ne bi više trebalo da bude u politici. Uostalom, bolje joj je kao piscu, a umetnicima niko ne zabranjuje drogiranje (primeri su zaista brojni). Slažem se i sa ocenom o ulozi medija u publikovanju informacija od značaja o javnim ličnostima. Jedino bih izneo izvesnu rezervu na stav da 'mediji imaju puno pravo da predoče sve dostupne informacije o političkim ličnostima bez obzira da li takvo izveštavanje zadire u sferu privatnog života'. Nije, dakle, 'bez obzira'. Postoje obziri. Postoje, naime, ipak stvari iz ličnog života koje ne bi trebalo publikovati. Prvo, one koje se ne dotiču javnog delovanja, i druge, čiji je jedini cilj nečije kompromitovanje ili ponižavanje. Ne kažem da je to ovde slučaj, ali tako stoji stvar u principu.
Preporuke:
42
126
4 sreda, 22 februar 2012 16:16
bogdanovic
Da li sam iznenadjen ovim tekstom? Nisam.
Ali kao coveku iskreno mi je zao.
Jedno je biti ostrascen, kao sto je g.dja Srbljanovic to vise puta demonstrirala u svojim prvoboracko demagoskim nastupima a drugo je biti zavisnik od bele strasti.
Preporuke:
176
6
5 sreda, 22 februar 2012 16:16
Milić Petar (sudija Veselin Cvetković - Varljivo leto `68.)
To su ti: tuđ lebac jede -a moj svet hoće da menja!
Preporuke:
244
2
6 sreda, 22 februar 2012 16:31
Simić Manojlo
O njenoj krivici, bila ona velika ili mala, poslednju reč svakako treba da daju nadležne institucije a ne javnost, ali, bio njen slučaj nameštaljka ili ne, za nju u političkom životu definitivno više ne treba da bude mesta, jer se više ne zna da li su njeni politički stavovi plod razuma ili kokainskih psihoza.
___________________________________________________

Tačno tako. Nas ne treba da brine dekadencija,
snobizam, primitivizam i zapanjujuća količina
neznanja koju pokazuje naša "elita",intelektualna i
politička,izazivajući opšti podsmeh, nego činjenica
da oni odlučuju o sudbini Naroda kojemu uopšte nisu
dorasli.Srbija je po mnogo čemu apsurdna zemlja, ali
je činjenica da je njena "elita" ispod svakog proseka
svog Naroda,slučaj jedinstven u čitavom svetu.
Ima li išta smešnije od tih naših "europejaca" iz
"kruga dvojke"?Ma bolji su od svake sićuejšn komedi.
Preporuke:
180
0
7 sreda, 22 februar 2012 16:32
Marko
Svaki kontakt sa kokainom za ozbiljne ljude je i njihov posao je izuzetno kompromitujući (izuzetak je šou biznis - sve za slavu).
Zamislite osobu na iole odgovornoj funkciji koja ima očigledan porok. Nebitno kocka, droga ili alkohol.
Da li biste želeli takvom poveriti bilo šta?
A tek javne funkcije, zamislite ko sve njome može da manipuliše.
Njoj sada ostaje da banalizuje stvari do kraja i da vrišti toliko glasno da niko ne može doći do reči.
U Kini to ne bi mogla, zato što je Kina ozbiljna država.
Preporuke:
174
1
8 sreda, 22 februar 2012 16:37
Peter RV
Ovdje sistem nesto nije funkcionirao korektno. Biljana nije trebala da bude 'uhvacena'. Taj policajac koji je to uradio bi morao da joj se izvine -ako nece da bude optuzen za podmetacinu.
Tadic ce je vjerovatno rehabititovat sa nekom njegovom- Karadjordjevom Zvezdom(?).
Sigurni smo bar u jedno. Da je Biljana znala gdje se krije Ratko Mladic ona bi odmah obavijestila Bramerca i Vekarica.
Preporuke:
143
2
9 sreda, 22 februar 2012 16:38
David Novaković
Dok njeni sugrađani skpavaju od gladi, gospođa ''humanista'' troši trećinu prosečne plate u Srbiji na kokain. Meni čak ni ne smeta to šta ona koristi već što neće kao čovek da prizna - jesam uhvaćena sam, neko to opravdava neko ne ali ću odgovarati pred zakonom, već pokušva da spinuje kako je to nekava zavera portiv LDP-a pred izbore. Obaška idu glupe ironične fraze ''kako je Biljana Srbljanović najveći problem Srbije''. Pa tom logikom niko ne mora da odgovara ni za šta, ako prekoračim brzinu pa me saobraćajac zaustavi ja ću mu reći: ''pa jel moguće da sam ja najveći problem srpske policije''. Smešno.

Još gore je što kupovinom droge ona finansira kriminalni sistem jer je potpuno druga stvar kad vi kupite marihuanu u Holadniji gde je to legalizovano i gde država ubire porez, gde znate da te pare neće podsticati ubistva zbog prevlasti oko prodaje droge.
Preporuke:
165
0
10 sreda, 22 februar 2012 16:41
The Tao of Groove
Politicari su javne licnosti koje traze poverenje i mandat od naroda da vode drzavu i drustvo. Moral i etika nalazu da se zna da li takve osobe imaju kriminalni dosije ili ne. Cak je bitno poznavati i izdravstveno stanje takvih osoba. Predlazem da svi predstavnici naroda u Skupstini Republike Srbije ode na analizu krvi i da se rezultati analize objave. Dosta vise marifetluka sa Cedom, Bebom, Ovim, Onim. Ko su oni bre da ima se za sve gleda kroz prste. Srbija ima pravo da zna ko su ti ljudi i cime se bave. Ako se drogiraju, nek se drogiraju, ali nemaju pravo da odredjuju narodu sta ce da radi. Ako je njima dozvoljeno da poseduju drogu onda to treba dozvoliti svima. Doticna gospodja je dovoljno drska da bi joj trebalo zabraniti da se bavi politikom jer njeno ponasanje je antidrzavno i politicki vulgarno i bez dopa.
Preporuke:
108
1
11 sreda, 22 februar 2012 16:44
Ivan D
Svakako su sada jasniji neki njeni neobjašnjivo besmisleni istupi. Poput onog - kada je u emisiji kod Bećkovićke pričala o tome kako žive Srbi južno od Ibra.

A u vezi sa tekstom koji je inicijalno prenet ovde od strane lista "Alo", moram reći da mi je najduhovitiji momenat kada piše kako je kupila drogu " ...od poznatog beogradskog dilera.. " !

Hahahah...
Preporuke:
109
0
12 sreda, 22 februar 2012 16:45
Srbin agnostik
"Dramataurgija" dorćolskih ćoškova, i lokalnih trgovaca sa poražavajućim nadimkom "Šone", u ovoj priči jesu najžalosniji.
Ovo nam govori da se užasu poniženja izlaže krijući od Kelera, i da ni trunke nije odmakla od "običnih" gradskih narkomana.
Međutim od "predizbornog" Dačića nije uspeo da se sakrije ni najčuveniji srpski kameleon, iz Narodne biblioteke Srbije.

p.s.
bolje biti basara među šljivama, među ljudima na njivama...
Preporuke:
84
1
13 sreda, 22 februar 2012 16:45
Žiko
Dovoljno je odrasla da joj se bilo šta prebaci, što znači da je upoznata sa belim prahom i njegovim dejstvom. Uprkos svemu to je bio njen izbor i nema tu šta da se zamjeri. Posledice uzimanja te izuzetno jake droge se znaju. Moja zamjerka ide u pravcu onih koji su još uvijek normalni i prihvataju rad Biljane Srbljanović. Ne mislim tu na njeno pisanje, može ona pisati šta hoće, ovo je slobodna zemlja, nego mislim na njeno politikanstvo. Znamo koliko kokain oštećuje mozak što znači da sve njene političke, i svake druge ozbiljne poruke uzimam sa velikom rezervom. Šta može pametno smisliti čovjek čiji je mozak oštećen kokainom ili nekom drugom drogom. Izmedju ostalog u našoj politici je mnogo ljudi koji se drogiraju. Droga skupa, teško se živi i naravno dilerima se što šta treba učiniti da bi se droga dobila. A dileri....pa to su predstavnici zemlje koja se najviše bori protiv droge. Jasno i glasno to je Američka moda. Sada se javljaju oni koji rade što i ona i brane je. Bolje da je leče.
Preporuke:
85
0
14 sreda, 22 februar 2012 16:46
Darko Babić
Autor članka, Mladen Đorđević, jeste u pravu što je Ani Radmilović napakovao nemoralnost i licemerje iako čitajući tekst na njenom blogu to čovek ne može da primeti.

Naime, Ana piše o krupnim političkim igrama i porukama kojima se ucenjuje B.S. Njena druga teza govori da u ovom slučaju ima najmanje elemenata borbe protiv narko industrije.

Kontekst tog teksta se gubi u samom startu, u naslovu blog-članka.

Naslov glasi: "Frapantno! Imućna spisateljica kupila samo gram kokaina".

Analizom naslova se dolazi do zaključka da bi sva ova halabuka bila opravdana da je B.S. ulovljena u trgovini tone kokaina (1 t = 1 000 000 g).

"Tona prođe, gram nikad"! Jedan u milion!
Preporuke:
76
4
15 sreda, 22 februar 2012 16:55
Ružičasti panter@bogdanovic
A najstrašnije je biti zavisan od kokaina i nezavisan od mozga. Što najčešće ide zajedno.
Preporuke:
110
1
16 sreda, 22 februar 2012 16:57
apstinent
Bravo, care! Svaka čast za tekst. Svi izbegavaju da kažu ono što misle. Konačno se našao neko ko je to javno izneo.
Preporuke:
86
1
17 sreda, 22 februar 2012 17:02
vutra
travu, izgleda, vise niko ne koristi:(
Preporuke:
74
2
18 sreda, 22 februar 2012 17:13
saša r.
Da li će neko da se drogira ili neće, to je njegova lična stvar. Posledice su katastrofalne, pa ako hoće, nek izvoli. Ali, jedno je svet šou biznisa, a drugo politika. U šou biznisu imamo svakakve primere, a Stonsi su svakako najiskusniji po tom pitanju. Tu čak imamo slučaj da je Kit Ričards svojevremeno bio na udaru svih službi u Evropi zbog kontakta sa uličnim dilerima. Mnogi koncerti bili su pod upitnikom, tako da je menadžment benda odlučio da ništa ne prepusti slučaju. I tu dolazimo do paradoksa, jer Ričardsa na turnejama već tri decenije drogom snabdeva isključivo FBI!?!
Politika je već nešto drugo. Prvo,sramno je da Srbima moralne lekcije drži osoba koja samu sebe ne može da obuzda, jadno je kad jedna takva osoba patriote naziva huliganima i krimosima. Drugo, otvara se vrlo važno pitanje, koliko političara ima bolesne poroke, kao što su droga, pedofilija, homopedofilija i sl. Takvi su najbolji za obradu kod stranih službi, jer ih večito drže u šahu i mogu ih bezgranično ucenjivati.
Preporuke:
101
2
19 sreda, 22 februar 2012 17:21
Arnie
Odmah preimenovati neku ulicu ili trg i darovati ih imenom g.Srbljanović pre nego dođu neki drugi.Već smo počastvovani jednim bulevarom i jednim trgom,sve se bez trunke kritičnosti,tako reći o-ruk udarnički brzo i efikasno izmenjalo i sada imamo čime da se dičimo.Naraštaji će uskoro zaboraviti,jer njih ionako nizašta nije briga,jadino će meni slični ,džangrizava zlopamtila,ponavljati da je onaj čije ime nosi bulevar zagovarao bombardovanje nas samih i leteo flotom pušačkih tajkuna,a onaj čije ime se vidi na trgu je poslednji pao kao žrtva hiperaktivnih pop supstanci.E, baš sam zlopamtilo,svašta i meni smeta...
Preporuke:
84
2
20 sreda, 22 februar 2012 17:24
Simić Manojlo
& vutra

Ma "trava" je, kad ne bi vodila ka težim drogama,
manje opasna po zdravlje, nego duvanski dim.
Danas se prave kolači (pot-brownie's)sa marihuanom.
Kokain ima efekat da se osoba pod njegovim dejstvom
raskokodače.Biljana je najbolji primjer.Pa sad ne
znamo je li njeno kokodakanje plod skromne pameti,
ili predoziranosti.Pomešano je najverovatnije.
Preporuke:
92
0
21 sreda, 22 februar 2012 17:29
Koka
Odlična vest! Jedna manje na srpskom političkom vašarištu. Nadam se da će vrlo brzo pasti u potpuni zaborav. Ništa drugo u vezi sa pomenutom me ne interesuje.
Preporuke:
82
2
22 sreda, 22 februar 2012 17:30
nevažan slučaj
Ta ženskasta pojava uzima drogu iz jednog jedinog razloga. Svesna da sve što je, navodno, literarno dala, ne predstavlja nikakvu vrednost već puku prazninu pa je povukla kokainski oroz kako bi pucnjem zastrla tu nelagodnost. No. što bi se, uopšte, trebalo to ticati bilo koga. Privatna stvar jedne osrednjosti.
Preporuke:
81
3
23 sreda, 22 februar 2012 17:40
Aleksandar
Narko-Evropljani obozavaju danasnje otudjeno Kosovo. Zasto?
Preporuke:
105
1
24 sreda, 22 februar 2012 18:04
Posmatrač
NIJE mi žao te Srbljanovićke iz prostog razloga što njoj NIJE žao čitavog srpskog naroda kome je nanosila i nanosi štetu. Treba obelodaniti, preciznije pismeno i javno naznačiti, i druge iz LDP i ne samo LDP, koji konzumiraju drogu. Zato su oni prihvatili zaštitu moćnog NATO i izvršavaju NATO prljave poslove protiv Srba i Srbije. Srbija mora ove po zaslugama držati tamo gde im je mesto.
Preporuke:
96
4
25 sreda, 22 februar 2012 18:09
Lav
Ko je gori po srpski narod i destruktivniji Jovo kapa ili Srbljenovićka ? Ne valjaju ni jedno kao ni Mandov !
Preporuke:
54
2
26 sreda, 22 februar 2012 18:36
Marko Gay
Zamislite da ste odlucili da nekog zadavite.

U mnogim zemljama, pravnici bi vam preporucili da to obavezno uradite pijani ili drogirani, jer tada vam je tesko dokazati umisljaj, pa cete proci s manjom kaznom, ili cak bez kazne.

Sto se tice Srbije, lepo je sto Krivicni zakonik Srbije u clanu 24 kaze da se smatrate uracunljivim cak i ako ste drogirani i pijani.

Ali osim uracunljivosti, osnovni problem i dalje ostaje umisljaj.

Zato, ako zaista zelite da zivite u pitomom drustvu -- jednostavno dodajte u clanu 25 recenicu kojom se umisljaj pretpostavlja u slucaju svojevoljne intoksikacije.

Onda mozete mirno legalizovati sva alkoholna pica i droge, jer svi koji bi trebalo da zavrse u zatvoru, naci ce se tamo veoma brzo. :))
Preporuke:
24
18
27 sreda, 22 februar 2012 18:43
Ljuta trava na ljutu ranu
Koliko god ja prezirao politiku LDP i postboljševizma načelno:1. privođenje gospođe Srbljanović nema nikakve veze sa njenim političkim stavom, već sa zloupotrebom opojnih droga. Prvo je njen legitiman politički stav, drugo je njena lična slabost sve dok se ne utvrdi direktna uzročno posledična veza.2. Hajde da mi, Srbi nacionalisti, poradimo na dekriminalizaciji (legalizaciji) hašiša i uvođenje u legalne tokove upotrebe prirodnih supstanci izvan kategorije halucionena: kada bismo to oporezovali imali bismo para ѕa još najmanje 20000 vojnika sa opremom i redovnim vežbama3. gubitnici su šiptarska i crnogorska mafija: našim parama kupuju naše gnjide ... pardon, političare
Preporuke:
43
28
28 sreda, 22 februar 2012 18:56
Olivera
Nažalost, oni koji uzimaju drogu, međusobno se kao magnet privlače. Pitanje je koliko je to njen izbor, ili veći uticaj Zloga. Daj Bože, da nađe nekoga da je podrži i pomogne.
Preporuke:
41
4
29 sreda, 22 februar 2012 19:11
Aristokratkinja
Nedavno je prof. dr Branka Prpa s pravom upozorila na jednu zabrinjavajuću činjenicu: u našem društvu obični su ljudi skloni da se obraćaju ljudima koji imaju titule pa čak i da polemišu sa njima i da pritom, kaže Prpa, "svašta nalupetaju". Mora da se zna red! Naravno, ja sam protiv upotrebe droga i za to sam da posedovanje i dilovanje budu drakonski kažnjavani, ali mislim da nije u redu da ista pravila važe za sve. Ljudi koji predstavljaju elitu ovog društva ipak treba da uživaju određene privilegije jer nije normalno da na isti način tretiramo jednog pripadnika elite i jednog radnika gradske čistoće.
Preporuke:
13
324
30 sreda, 22 februar 2012 19:12
Zarko
@Borut,Po tebi ako je neko pedofil a u isto vreme na javnoj funkciji to je njegova privatna stvar i ne bi trebali da se bavimo time!
Preporuke:
57
2
31 sreda, 22 februar 2012 19:12
Stojan
U ovakvim društvima kao što je naše, samo vrme može da skune veo kiji prekriva pravu prirodu ljudi i njihove lične istorije. Neko napisa da je Srbljanovićevoj kao piscu bolje da se više ne bavi politikom. Ali Biksi nije pisac, ona je preko politike, upravo preko politike, proglašena za umetnika. Nema dara ni literarnog žara. Nula.
Preporuke:
63
0
32 sreda, 22 februar 2012 19:15
Zarko
A sto se tice ove, njene slabosti prema opijatima su bile vidljive prilikom svakog njenog javnog nastupa. Dovedite nekoliko strucnjaka koji se bave problemima narkomanije i zavisnosti pa da daju dijagnozu samo na osnovu njenih pokreta, govora i grimasa! Zena ima problem i to veliki!
Preporuke:
60
1
33 sreda, 22 februar 2012 19:19
Beograđanka
Mislim da ovaj napad na gospođu Srbljanović treba da dovedemo u vezu sa besomučnom kampanjom koju Koštunica i njegova stranka vode protiv gospodina Masa. U današnjoj Srbiji na delu je kampanja protiv svega što je evropsko, dakle svega onoga što je superiorno, kulturno, plemenito... Kao što mediji pod Koštunicinom kontrolom na nedopustiv način pišu o nemačkom ambasadoru, isto tako naši tabloidi poslednjih dana izveštavaju o ovom malom i u suštini bezazlenom nestašluku Biljane S. Napad na Nj.E. V. Masa i na Gospođu Biljanu Srbljanović predstavljaju u suštini napad na Evropu!
Preporuke:
8
472
34 sreda, 22 februar 2012 19:20
Ljuta trava na ljutu ranu@Aristrokratkinja
Naravno, ja sam protiv upotrebe droga i za to sam da posedovanje i dilovanje budu drakonski kažnjavani ...

Zbog čega, latinicom, tačno, pod uslovom da razdvojimo prirodne supstance (mimi halucinogena) od veštačkih derivata ili kreacija kažnjavati sve podjednako? Mislili ste, draga, da vas je trava prevarila a ne da Vi niste hteli ...

Hašiš, što je 95 odsto potršnje opijata u Srbiji, može i treba da bude lepalizovan i oporezovan baš kao kajmak i radža (BS - Govedina)
Preporuke:
30
7
35 sreda, 22 februar 2012 19:35
Miladin
U tekstu „KOD TEČE NA SELU” koji je objavljen u Peščaniku 27/05/2011 Biljana Srbljanović na kraju piše:
„Sećate se onog plavokosog deteta, što ga, na jednom od bezbroj puta ponovljenih snimaka, "general" miluje po glavi? Godinama predsednikovi ljudi privatno tvrde da mu je lobanja nađena samo nekoliko stotina metara dalje. Kladim se da će sada, po prvi put, o tome da progovore i javno, da zapečate ispravnost predsedničke odluke. Isplatiće se njima svaka, pa i ta glava”. Nešto kasnije je objavljeno sledeće:
„Plavog dječaka kojeg Ratko Mladić 12. jula 1995. godine u Potočarima rukom tapše po obrazu i raspituje se za njegovo ime i godine, jučer smo pronašli u jednom selu u okolini Srebrenice. Zove se Izudin Alić i ne voli, kaže, da se prisjeća trenutka susreta s Ratkom Mladićem“. Dnevni avaz Autor A. HADŽIĆ | Objavljeno 29.05.2011. u 06:11.
Da li beli prah ima veze sa ovim svako neka sam prosudi.
Preporuke:
102
1
36 sreda, 22 februar 2012 19:38
za beograđanku
U LDP se izgleda zadržalo ono iz socijalizma ,napad na druga Tita je napad na državu.A stvarno kakav nestašluk drugarice Biljane.
Preporuke:
98
1
37 sreda, 22 februar 2012 19:40
Smeh
Beograđanki

Napad na Vaš komentar je napad na sve što je superiorno i plemenito. Zato puna zadrška Vama i ostalom ibermenšluku.
Preporuke:
63
0
38 sreda, 22 februar 2012 19:46
Ljuta trava na ljutu ranu@Miladin
Nema.

Jedno je politička i lična pokvarenost, a gospođa Srbljanović pripada šovinističkoj grupi "Srpske reči" u kojoj se nalaze (bezakono) redovni profesor na Katedri za istoriju novog veka Nikola Samardžić, gazda B92 i drugi ugledni građani.

Optužba ѕa nabavku i konzumaciju neleglanih supstanci je drugo.

Ne mešajte to, osim u zloj nameri.
Preporuke:
9
30
39 sreda, 22 februar 2012 19:48
droga za narod
Samo da primetim da se dileri droge i naši političari odnose prema mušterijama na isti način: roba im ima halucinogeno dejstvo, a prodaju dve trećine doze po punoj ceni.
Mislim, čak, da su dileri pošteniji ...
Preporuke:
39
0
40 sreda, 22 februar 2012 19:56
Žarko
Za našu Beograđanku,Podsetite na koga se odnosi množina u vašem obraćanju *treba da dovedemo* i o kojim evropskim vrednostima se radi jer me mrzi da preturam po svom sećanju, istoriji , medijima i sličnim zapisima. Ako već moram da pretpostavim da li se možda radi o superiornoj rasističkoj tradiciji Europe od krstaških ratova do Iraka, Avganistana, Srbije 99 godine, raspirivanja sukoba po vaskolikom svetu itd. nuklearnog otpada rasejanog po Srbiji, korupciji itd.. I šta vam to znači da se identifikujete kao Beograđanka! Kladim se da ste ostatak okupatorskog administrativnog aparata ostavljenog posle drugog svetskog rata isto kao i Biljka zvana crtica, Borka, Nataša, Sonja, Branka i slične.
Preporuke:
67
2
41 sreda, 22 februar 2012 20:07
siniša @ Marko Gay
Marko nisi veštak i ne znaš tumačiti te propise. Nije uračunjivost tema, nije ni pitanje legalizacije upotrebe droga.

Kod nas je upotreba droga legalna. Niko ne odgovara zbog korištenja droge, nego zbog nedozvoljene trgovine i posedovanja. Ne bih se začudio da neko potegne činjenicu da je Viktor Igo bio član kluba pušača hašiša. Da pokrene sažvakane priče da li umetničko nadahnuće dolazi od droge ili je nezavisno od droge. Jedan je Igo, a pušača hašiša ima mnogo. Uopstalom Igo je počepo da duva hašiš u šezdesetoj kad je već sve napisao. Da li marihuana olakšava nemir bolesnicima od karcinoma i leukenmije i td.

Radi se o nečemu drugom. Narko dileri zavisnike ucenjuju da promovišu neke političke, ekonomske ili čak kulturne ili antikulturne manifestacije.

Npr. da li se repertoar ili kasting u nekom pozorištu obavlja na osnovu kokainske ili stranačke linije. I gde se to ukršta.

Ima mnogo bogatih ljudi u svetu koji nemaju u novčaniku za kafu, keš imaju samo narko dileri.
Preporuke:
39
2
42 sreda, 22 februar 2012 20:16
ssss
"Preokret" bi bio da pređe na heroin....
Preporuke:
91
1
43 sreda, 22 februar 2012 20:19
Biljanino cose
Apropo ove ideje oko naziva ulica. Mozda bi ulica bila previse, ali jedno cose grad bi Beograd mogao da joj pokloni.Ono gde je kupovala kokce da se zove Biljanino cose.
Preporuke:
52
0
44 sreda, 22 februar 2012 20:20
David Novaković
@Beograđanka
...superiorno, kulturno, plemenito...


Znači i nacizam je superiorna, kulturna i plemenita ideja? Fašistički korporatizam takođe? To Vam je isto iz EU, čak iz srce iste. Zar ne vidite da ste eufil, nekritički gledate na sve vezano za istu. Vama je izgleda uzaludno prestavljati činjenice...
Preporuke:
64
0
45 sreda, 22 februar 2012 20:22
Dag
Ta kokainska osovina u srpskoj politici odavno funkcioniše. Čitav preokret verovatno radi na kokainski pogon. Biljana je tu u sasvim stabilnom okruženju.
Preporuke:
73
1
46 sreda, 22 februar 2012 20:22
rezultat
jedna antisrpska usta manje
Preporuke:
63
1
47 sreda, 22 februar 2012 20:32
Godo
Sve ima svoju cenu, pa i gospojica Srbljanović. Samo se njena cena izražava u gramima.
Preporuke:
63
1
48 sreda, 22 februar 2012 20:40
Odbrana i poslednji dani
Danas u Blicu ni reči o slučaju. Da je Velja popio malo više i javno podrignuo bio bi na naslovnici. Kad ono Jovanović potegnu priču o Srebrenici i genocidu? Pa, negde u vreme kada su privodili Srbljanovićku.
Preporuke:
85
1
49 sreda, 22 februar 2012 21:06
Ludi skretničar
#Marko gaj#

Po pitanji tkz. skrivljene neuračunljivosti u našem pravu, potražite na internetu ili (još bolje) u literaturi pojam Actiones liberae in causa. Iz toga će Vam biti jasnije zbog čega odgovaraju i takvi učinioci krivičnih dela.
Preporuke:
22
0
50 sreda, 22 februar 2012 21:10
Branislav G. Romčević
Biljana Srbljanović zasigurno u mnogočemu nije po mom ukusu. No, ovu kokainsku epizodu joj ne rabošim negativnije nego pušenje (nikotinska zavisnost je veća od kokainske), ili alkoholisanje (koje nije ništa manje pogubno od kokainisanja). Uostalom, sam Frojd je šmrkao, i to podobro (dok mu se nos nije rascvetao). Što se mene tiče, ozakonio bih upotrebu kokaina, s tim da bude zabranjeno da se - kao i cigarete i alkohol, i druge droge - deli deci. Jer, ako ćemo pravo, ništa bolji nisu zakoni na čije donošenje utiče šljivka od onih na koje utiče kokain.
Preporuke:
13
71
51 sreda, 22 februar 2012 21:22
Dimitrije
U tom tonu je napisan tekst Ane Radmilović i žalopojka izvesnog Nikolića777 na Blogu B92, a u „Danasu“ se javio, ko bi drugi, nego Svetislav Basara

''Blogeri'' Novo Standarda, Danasa, B92, Kurira, Telegrafa.rs i CKM-a svi na istom zadatku! Da ne zaborim i Šoneta,panonskog!
Preporuke:
48
3
52 sreda, 22 februar 2012 21:35
@Marko Gay
Mnogi koji su se svojevoljno napili ili drogirali uopšte nemaju nameru nekoga da ubiju već da upražnjavaju neku profesiju - počev od medicine pa do politike.
Preporuke:
6
29
53 sreda, 22 februar 2012 21:41
Olakšavajuća okolnost
Ja mislim da je policija učinila ogromnu uslugu Biljani Srbljanović. Naime, kako posle ovoga neko Biljani može da zameri to što je podržavala jednu rasističko-islamofobsko-antisemitsku političku partiju? Da li sada neke može da kaže da je Biljana zaista znala šta je radila na Palama tokom devedesetih? Kako je Biljana mogla da razlikuje one koji su osumnjičeni za ratne zločine od onih koji to nisu? Da li je ona u takvom stanju uopšte mogla da razlikuje članove svoje rodbine od nekih politički kompromitovanih tipova? Ja mislim da je ovaj incident najbolji dokaz Biljanine apsolutne političke nevinosti! I neka se sada svako od nas zapita kako bi se ponašao u istoj situaciji! Evo, ja priznajem da pod dejstvom opijata ne bih mogla da prepoznam ni rođenog ujaka, a kamoli dr Dabića! Pravda za Biljanu!
Preporuke:
45
0
54 sreda, 22 februar 2012 22:09
Ala
U Titovo vreme niko nije smeo da napise ni redak o Zarkovim pijanstvima po Beogradu.
U Slobino vreme pisalo se o Markovim gajbicama i zabavnim parkovima-istina padale su i batine po "izvestacima".
U Djindjicevo vreme "eksperata" pokradena nam je drzava a mafija je asfaltirala,uvozila...
U Tadicevom vakumu, kol-gerle su poslate u ambasade/pise samo Tabloid/ a NVO stvaraju-potpiruju i odgovaraju na mini krize u drustvu/"False flag"-Foster Gamble/.
Koliko su nasi mediji pretvoreni u djubriste svedoci i podatak da sem listova/sajtova: "ALO,"Kurir",NSPM i "Vidovdana" niko,bas niko/cak ni u zagrebackom tisku/nije objavio vest o "borkinji-diplomatkinji-narkomanki"!
Svi pisu na zadate teme:Luka,Seve,Emina,Kimi....
To sto narod umire od gladi-manje je vazno!
A i koga interesuju Borko i ubava Edita?!
Prodane duse,plase se izbora!
Preporuke:
67
1
55 sreda, 22 februar 2012 22:22
Ala@Olaksavajuca okolnost
Maestralan komentar!Ulepsaste mi ovo vce!Ha,ha,ha...
Preporuke:
23
0
56 sreda, 22 februar 2012 22:40
Marko Gay
@ Ludi skretničar

skrivljene neuračunljivosti, pojam Actiones liberae in causa. Iz toga će Vam biti jasnije zbog čega odgovaraju i takvi učinioci krivičnih dela.


Primer:

Moje drustvo i ja se napijemo kod kuce u 5 popodne, bez namere ili pomisli da vas ubijemo, takode vas ne poznajemo. A onda u 8 uvece izacemo na ulicu i ubijemo vas.

Prema principu na koji se pozivate, bilo bi gotovo nemoguce dokazati nam umisljaj.

Jer mi kao pijani gradani uzivamo privilegiju da nam se umisljaj gleda u 5 popodne, kad umisljaj nismo imali, a ne kao svima ostalima u 8 uvece kad smo vas ubili.

Ja dakle pozivam da se ukine ova privilegija za intoksicirane gradane, npr one pijane.

Kao sto znate, eksperimentima je dokazano da alkohol izaziva samo blagu usporenost i pospanost, dok sve ostale efekte tradicionalno povezane s njim (agresivnost, promiskuitet) ustvari ne izaziva alkohol,nego je u pitanju otpustanje ventila pod izgovorom alkoholisanosti.
Preporuke:
13
12
57 sreda, 22 februar 2012 23:05
Sava
Mene najviše oduševljavaju ovi ``Zaštitnici`` .Što bi rek`o moj deda `` Sve moj do m...`` .A , ima ona narodna `` Ne laje kera zbog sela već zbog sebe``.Basara je među njima izgleda najpametniji , on se drži , i to vrlo čvrsto , za ``Whisky``.Koja je to ekipa , čoveče ! Ej , ljudi opametite se !!!
Preporuke:
51
0
58 sreda, 22 februar 2012 23:14
Kos
A onda u 8 uvece izacemo na ulicu i ubijemo vas.

Valjda je, sada, svakome jasno da ovaj tip ima nekih problema.
Preporuke:
28
4
59 sreda, 22 februar 2012 23:18
moralne gromade
Vidi,vidi ko se sve oglasava u vezi odbrane BiljaneSrbljanovic,sve same moralne gromade:Canak,Karleusa,Basara,a ocekuje se prikljucak i ostalih Nenad Canak reagovao je potpunoocekivano.Poslanik koji za vreme zasedanja skupstine ucestvuje u rialiti-sou programu "Veliki brat",zatim covek koji vozi motorne sanke trotoaromu centru Novog Sada ne bi trebalo da se oglasava uvezi Biljanine kupovine droge na ulici.Karleusu ne treba ni pominjati Njene seksualne izjave u vezi Boga suskandalozne.
Preporuke:
48
0
60 sreda, 22 februar 2012 23:18
provala tajne veze
Sada je već jasnija politika LDP za nezavisno Kosovo.
Preporuke:
67
0
61 sreda, 22 februar 2012 23:50
fristajlo
Ko se seća-seća se; negde u to vreme je izjavila da se povlači iz politike...
Preporuke:
40
0
62 četvrtak, 23 februar 2012 00:09
Lav
Basara je brani, ja mislim da je on u pravu, ali jedna sitnica, zašto ne ždere rakiješinu umesto kokaina,ne bi joj niko zamerio kao ni Basari, samo bi rekli pijandura a pred zakonom bi bila čista.
Znači na terapiju kod Basare !
Preporuke:
54
1
63 četvrtak, 23 februar 2012 00:13
Dragojlo B.
Iz dotične ionako već godinama vrišti neko nedefinisano nezadovoljstvo, koje je ona obilato istovarala na Srbe.Sve i svuda.
Posle ove vesti sve mi je jasno.
G-đo Keler - sve Vam je oprošteno.
Ne osvrćite se na zavidljive glasove i pritisnite pedalu jače. Srećno.
Preporuke:
44
0
64 četvrtak, 23 februar 2012 00:27
bog dan ovic
aristokratkinjo ni fina ironija nije za sve
Preporuke:
33
1
65 četvrtak, 23 februar 2012 00:28
Ultravisitor
Vidim da se ovde neki uspinju da objasne kako je ovisnost o opojnim drogama jednaka onoj o alkoholu. Kako zakoni doneseni pod dejstvom drogom nisu nista gori od onih donesenih u pod dejstvom alkohola. Pitam se da li su te osobe ikada videle narkomana u stanju apstinencije. Sasvim obicne svakodnevne apstinencije izmedju dva smrka ili fiksa. Ne pricam o marihuani nego o teskim drogama. Prosto mi je neverovatno da neko nije ni toliko informisan ili naucen zivotu. Medjutim posto se radi o osobi koja vise voli eUropu od Srbije njoj je sve dozvoljeno u samoj Srbiji. Opasniji su apstinenti od ljudi po dejstvom droga. A Srbiju vode notorni apstinenti i zato zakon nije isti za sve. Ako zelis mir voli eU vise od majke.
Preporuke:
31
0
66 četvrtak, 23 februar 2012 00:41
celo selo šmrče belo
u nekim društveno-političkim zajednicama trebalo bi proveriti nalaze od kandidata
Preporuke:
28
0
67 četvrtak, 23 februar 2012 00:42
Moby Dick
Ja mislim da je Biljana žrtva naopakog sistema vrednosti. Ipak se Biljana kao ličnost formirala tokom devedesetih a dobro je poznato kakav je sistem vrednosti tada vladao. I mada se Biljana trudila da pobegne od naopakog sistema vrednosti svoje mladosti, iz nje je na kraju ipak progovorio onaj duh devedesetih, duh turbo-kulture, duh dizelašica i dizelaša, diskurs "dvesta na sat" i "rodiću ti decu belu kao sneg"... Zbog toga, nije u redu da osuđujemo Biljanino ponašanje. Mi Biljani i svim njenim vršnjacima - tim žrtvama turbo-Srbije devedesetih - treba da pomognemo! Biljana, mi smo uz tebe!
Preporuke:
4
50
68 četvrtak, 23 februar 2012 00:58
Rin o-o to
Ne shvatam zašto gospođu iz priče mnogi sažaljevaju? Ona svojim nastupima sažaljeva ovakvu Srbiju. Gospođa je izabrala taj put. Taj put nije moj i nisam iz tog sveta (nedaj Bože da sam!). Usput je našla način da se reklamira za onaj deo ove populacije koji gravitira sličnim porocima. A taj deo populacije nije mali. LDP po poslednjim istraživanjima čak bolje stoji od DSS i SRS i bara bar je s SPS- om? Gospođa iz priče se medijski eksponira, pomera pažnju na „njenu stranu“ kakvi god bili komentari (afirmativni ili osuđujući). Njen suprug sigurno nije ljut. Naprotiv.
Preporuke:
37
0
69 četvrtak, 23 februar 2012 01:11
bezalternativni teror
neko spomenuo Igoa i opijum. jedna Igoova rečenica vredi više od svega što je ova ... drumska umetnica napisala. ne zameram ni sebi, ni drugima na ostrašćenosti, jer već dugo trpimo teror od strane ovakvih. ova nam je godinama solila pamet.
Preporuke:
29
0
70 četvrtak, 23 februar 2012 01:16
Rin o-o to
Afirmacija devijacije kao predizborna reklama? Pošto je demokratija zbir, aritmetika, rezultat (a ne kvalitet) onda je sve dozvoljeno. Gospođa se igra. Iz jučerašnjeg teksta ALO, može se saznati da ona sve do detalja objašnjava a pred istražnim sudijom se brani ćutanjem? Zna ona kad u nastupima nadglašava sve sagovornike i ruši emisiju TV duela ali jako dobro zna kad treba da ćuti. Propagandni udar na ciljano biračko telo. Da nije tako ne bi se javili oni iz političkog, filmskog i inog establišmenta koji je bezrezervno brane.
Preporuke:
20
0
71 četvrtak, 23 februar 2012 01:26
@Moby Dick
Ali Moby Dick, nije fer da pomažete samo Biljani. Trebalo bi ipak da pokažete malo razumevanja i za milione onih koji se drogiraju po Evropi i SAD. Zašto se drogiraju kad su kod njih devedesete bile zlatno doba (čak nije bilo ni turbo folka)to će možda da istraži neka NVO.
Preporuke:
25
0
72 četvrtak, 23 februar 2012 01:46
Azijatske navike
Mislim da bismo u ovom trenutku morali da se setimo mudre misli našeg pokojnog premijera Đinđića koji je uporno tvrdio da je za sva zla na ovim prostorima kriv azijatski uticaj, "ono pusto tursko"(Đinđić) i "azijatski gen u našoj krvi" (Đinđić). Činjenica je da je uživanje opojnih droga na ove prostore dospelo preko Turaka, a činjenica je takođe da i danas droga uglavnom dolazi iz istog dela sveta. I zbog toga, razmišljajući o Biljaninom problemu, ne bi bilo loše da se prisetimo mudrih upozorenja pokojnog premijera!
Preporuke:
2
35
73 četvrtak, 23 februar 2012 01:48
Bob
Ja se pitam ko ode dolazi i lupa. Što komentare, što +/-. Moby Dick, gle čuda. Gle komentar....
Preporuke:
11
0
74 četvrtak, 23 februar 2012 02:20
Marko Gay
@ Rin o-o to

Gospođa iz priče se medijski eksponira, pomera pažnju na „njenu stranu“ kakvi god bili komentari (afirmativni ili osuđujući).


Zato se i ne bavim njom.

Pisem o potrebi da se intoksikacija, kao ni zavisnost od droga, vise ne uzima kao de facto olaksavajuca okolnost (kao sto sam objasnio na primeru u prethodnom komentaru).

Nego naprotiv, potrebno je da to bude otezavajuca okolnost.

Ako se napijes i pregazis kolima troje dece, to sto si bio pijan ti je otezavajuca okolnost, a ne olaksavajuca.

Isto je i ako se napijes pa upucas nekog. Umisljaj u trenutku izvrsenja krivicnog dela ce ti biti imputiran (kao pravna fikcija), a i kazna ce ti biti mnogo veca samo zato sto si bio pijan.

Bio si u krizi i zbog toga isprebijao staricu na ulici i oteo joj tasnu? To sto si zavisnik ti je otezavajuca okolnost, dobices duplu zatvorsku kaznu uz terapiju.

A inace si slobodan da u sebe unosis sta hoces. Hoces jos jedan whisky ljubavi? :)
Preporuke:
24
2
75 četvrtak, 23 februar 2012 02:55
Srbin -streit
U redu sa drogom, ali gde je taj pornić da vidimo jer posle toga se relaksirala sa kokom.
Preporuke:
30
0
76 četvrtak, 23 februar 2012 02:56
Tika spic
Pogodite sta ce biti tema Utiska nedelje 26 februara na B92?Ja mislim da ce to biti nesrecna
kupovina koke Biljane Srbljanovic u silikonskoj
dolini na Dorcolu.Gosti emisije su osvedoceni
uzori morala i etike:Jelena Karleusa,Svetislav
Basara,Nenad Canak i Cedomir Jovanovic.Bice veoma
poucno.Ko voli nek izvoli,bice nezaboravno.
Preporuke:
41
0
77 četvrtak, 23 februar 2012 08:04
kole 1
Pre nekoliko godina upoznao sa čoveka koji je odležao dve godine zbog nekoliko grama sličnog praha, ovde u Srbiji.Prokazan je,a ni danas kao narkoman nema posla, uništena mu je porodica-istiona i sam je svemu doprineo.A ova naša Bilja neće ni osetiti ništa, jer brane je perjanice javnim istupima, pritiscima i pravdanjem da jedna heroina ima pravo na heroin, koakin,a ima i para.
Preporuke:
37
1
78 četvrtak, 23 februar 2012 09:35
Zoran
CEKAJTE, A ONA JE DOCENT NA AKADEMIJI? PA, KAKO?
CEMU UCI STUDENTE I DOKLE TAKO?
Preporuke:
42
2
79 četvrtak, 23 februar 2012 10:12
Beli Orao
Kokain je alkaloid koji se dobiva iz grmaste zimzelene biljke koke (Erythroxylon coca) koja uspijeva u Južnoj Americi, nekim dijelovima Afrike, Indoneziji i Havajima.Na zapadu prvi je njegove kristale iz biljke 1860. izolirao njemački kemičar Albert Niemann. Nisu poznati točni podaci o tome kada je čovjek počeo koristiti lišće koke, ali na osnovi figura nađenih u arheološkim iskopinama, može se zaključiti da je koka ljudima poznata od 3. st.pr n.e.
Istraživanjima je utvrđeno da je izuzetno mnogo upotrebljavana u doba civilizacije Inka u vremenu od 11. do 16. stoljeća. Koristili su je najprije svećenici i predstavnici aristokracije pri religioznim obredima (bila im je sveto drvo), a čak je i danas među južnoameričkim Indijancima upotreba lišća koke društveno prihvatljiva i svrstava se u istu kategoriju sa duhanom. Indijanci su stoljećima uživali u ovoj biljci, ali na poseban način: oni žvaču listove koke s pepelom.
Nasavak sledi.
Preporuke:
3
3
80 četvrtak, 23 februar 2012 10:14
Beli Orao
Kako je pepeo alkaličan dolazi do hidrolize kokaina u ekgonin koji nema euforično djelovanje kokaina nego djeluje poput kofeina. U Europi biljka koke nije pobudila veće zanimanje, a dugo vremena niti kokain se uopće ne koristi.

Iako je rano otkriven njegov potencijal kao lokalnog anestetika, još dvadesetak godina ne koristi se u tu svrhu (tadašnje 'metode' bile su hlađenje operiranog dijela tijela). Tek 1883, kad Nijemci daju čisti kokain svojim vojnicima i otkrivaju da ima blagotvorne efekte na njihovu izdržljivost, kokain se počinje koristiti u različitim medicinskim i prehrambenim proizvodima. Primjerice sve do 1911. godine kokain je bio važan sastojak pića Coca Cola (ime je piće dobilo po dvjema biljkama čiji su se ekstrakti ulazili u sastav pića - koka i kola), a zanimljivo je da je Coca Colu izmislio jedan američki ljekarnik.
Sledi nastavak.
Preporuke:
3
3
81 četvrtak, 23 februar 2012 10:15
Beli Orao
Upotreba kokaina imala je utjecaja i na literaturu -tamna strana legendarnog detektiva Sherlocka Holmesa upravo je ubrizgavanje kokaina, njegovom tvorcu Sir Arthuru Conanu Doyleu također nije stran, a Robert Louis Stevenson je najvjerojatnije pisao Dr. Jekyll and Mr. Hyde pod utjecajem kokaina. I drugi literarni velikani ga slobodno koriste: Anatole France, Henrik Ibsen, Jules Verne, Alexander Dumas, a neki predsjednici (Winston Churchill), kraljevi (kraljica Victoria, perzijski šah i drugi), čak i tadašnji papa slave Vin Mariani, francusko vino sa kokainom kao jednim od sastojaka.
Masovna upotreba kokaina na zapadu počinje organiziranjem tržišta u SAD-u kasnih šezdesetih godina 20. stoljeća. Američka mafija putem kolumbijskih kartela počinje s masovnom distribucijom kokaina, većinom bolje stojećim slojevima. Velik broj "uspješnih i bogatih" Amerikanaca povremeno ili češće uzima kokain usprkos desetljećima "rata protiv droga" koji vodi vlada SAD-a.
Preporuke:
4
3
82 četvrtak, 23 februar 2012 10:16
Beli Orao
Posljedice su najčešće javnosti nevidljive zahvaljujući dovoljnoj količini novca za održavanje i/ili liječenja navike (za razliku od ovisnika o cracku, mahom siromašnih).

U Europi, tek kasnih osamdesetih dolazi do velikog proboja kokaina, usred globalizacije kriminalnih mreža i organizacije područja prodaje, koje se i u Hrvatskoj uspostavlja ranih devedesetih. To je bilo i doba procvata rave kulture, koja iz prva nije bila vezana uz kokain, ali kako su godine prolazile, "generation ecstasy" postajao je sve više "generation everything".

Danas u većini europskih zemalja kokain zauzima poziciju četvrte najčešće upotrebljavane ilegalne droge nakon kanabisa, ecstasya i amfetamina. Ne postoje pravila, ali npr. u Engleskoj, uzimanje kokaina najčešće se vezalo uz house, drum'n'bass i 2step scenu.
Sledi nastavak
Preporuke:
1
4
83 četvrtak, 23 februar 2012 10:17
Beli Orao
Kokain se dobiva ekstrakcijom iz lišća biljke, a od jednog kilograma koke dobije se otprilike 125 grama kokaina. Ulični kokain dolazi u obliku kokain hidroklorida, koji je bijeli kristal gorkog okusa sa anestetičnim djelovanjem. U paketićima se najčešće nalazi 1 g praha, a nemoguće je znati koliko je od toga stvarno kokain (najčešće između 30-60%) - dileri u njega još dodaju škrob, puder, šećer, prokain ili stimulanse kao što su amfetamini. Čista slobodna baza kokaina - crack dobiva se iz kokain hidroklorida pomoću etera, ali kako je postupak vrlo opasan (eter lako može eksplodirati tijekom postupka), za dobivanje slobodne baze koristi se natrijev hidrogenkarbonat (soda bikarbona). Rezultat su kristalići slobodne baze onečišćene sa sodom bikarbonom koji se na ulici prodaju pod imenom crack, a uglavnom se konzumiraju pušenjem. Kokain se testovima može otkriti u urinu 48-72 sata nakon uzimanja, a kod redovitijih konzumenata je potrebno oko 3 tjedna da bi rezultati testa bili negativni.
Preporuke:
1
3
84 četvrtak, 23 februar 2012 10:18
Beli Orao
Kokain je najjači prirodni psihostimulans koji kod uzimanja izaziva razne vrste halucinacija, povećava budnost i koncentraciju (intelektualne sposobnosti) i fizičke mogućnosti. Kokain blokira protein koji se nalazi u sinaptičim pukotinama dopaminergičnih neurona, a funkcija mu je da vraća dopamin u presinaptički neuron i time smanjuje koncentraciju dopamina u sinaptičkoj pukotini. Blokadom tog proteina koncentracija dopamina u sinaptičkoj pukotini raste do ekstremnih koncentracija što izaziva prokomjerno odašiljanje impulsa. Dopamin je neurotransmitor koji je dio tzv. sustava za nagrađivanje u hipotalamusu koji je dio limbičkog sustava mozga (pri doživljavanju iluzija i halucinacija javlja se osjećaj sreće i uzbuđenja). U većim količinama izaziva neuračunljivo ponašanje, strah, paranoju, i, kao posljedicu, agresivnost. Fizički simptomi su ubrzan rad srca i disanje, povećan krvni tlak i tjelesna temperatura i proširene zjenice.
Sledi nastavak.
Preporuke:
2
2
85 četvrtak, 23 februar 2012 10:20
Beli Orao
Osnovni načini unošenja kokaina u organizam su: ušmrkavanje, injiciranje (prah kokain hidroklorida) i pušenje (crack). Kod ušmrkavanja potrebno je oko tri minute da sluznica apsorbira kokain koji preko kapilara ulazi u krvotok, pa onda u mozak. Kod pušenja, kokainska para se apsorbira u krvotok u plućima, čime se početak djelovanja ubrzava. Djelovanje kokaina relativno je kratko, oko 20-40 minuta. Po početku djelovanja, logično razmišljanje postaje lakše i brže, aktivira se govorni centar, osjeća se samopouzdanje za vrhunske napore i dostignuća.Za približno 10 minuta hipotalamus reagira na stimulans, osjećaj lakoće polako nestaje, a tjelesna temperatura se povećava (uz opasnost od toplinskog udara).Podražen je i centar za spolnost ali isto tako može se podražiti i centar za strah koji pretjerano reagira i dolazi do napada panike. U malom mozgu pogođeni su centri za sposobnost kretanja i ravnoteže.
Preporuke:
8
2
86 četvrtak, 23 februar 2012 10:36
Beli Orao
Posljedice dužeg uzimanja kokaina [uredi]

Kokainomani su obično blijedi, gube pamćenje i volju kao i tjelesnu težinu, imaju proširene zjenice i kod onih koji ga ušmrkavaju nos je crven. Kada djelovanje kokaina prestane, često se javlja depresija, koju neki pokušaju izbjeći tako da nastave dalje uzimati kokain. Trajnije ušmrkavanje kokaina može dovesti do čira na sluznici nosa i do oštećenja nosne pregrade u tolikoj mjeri da može doći do njezina kolapsa. Smrti povezane sa konzumacijom kokaina najčešće su posljedica zastoja srca ili napada koje prati prestanak disanja.
Različiti načini uzimanja kokaina mogu izazvati različite nuspojave. Ako se, na primjer, kokain ušmrkava može doći do gubitka osjeta mirisa, krvarenja iz nosa, otežanog gutanja, promuklosti, nadraženosti nosne pregrade što može dovesti do kronične upale. Oralno unošenje kokaina može uzrokovati tešku crijevnu gangrenu praćenu smanjenim protokom krvi.
Preporuke:
5
2
87 četvrtak, 23 februar 2012 10:37
Beli Orao
Oralno unošenje kokaina može uzrokovati tešku crijevnu gangrenu praćenu smanjenim protokom krvi. Intravenozni korisnici kokaina mogu imati alergijske reakcije, ili na drogu, ili na neke dodatke koji se nalaze u uličnom kokainu, što u težim slučajevima može dovesti do smrti. Kokain smanjuje potrebu za hranom, pa mnogi kronični korisnici izgube apetit, što dovodi do velikog gubitka na težini.

Jedna od posljedica dugotrajnog i redovitog uzimanja većih količina kokaina je i karakteristična paranoidna psihoza kod gotovo svih korisnika. Neobičnost ove psihoze je tzv. formifikacija - halucinacija da mravi ili insekti ili zmije gmižu pod kožom.
Preporuke:
8
2
88 četvrtak, 23 februar 2012 10:38
Beli Orao
Dodatne opasnosti - kokainetilen i speedball

Kada ljudi miješaju kokain i alkohol, oni neznajući prave kompleksan farmakološki eksperiment unutar svog tijela. Ljudska jetra kombinira alkohol i kokain i stvara treću supstancu, kokainetilen, koja pojačava euforične efekte kokaina, ali je puno toksičnija od samog kokaina i povećava rizik od iznenadne smrti. Kokain se ponekad injicira pomiješan s heroinom. Ta kombinacija naziva se speedball, a obje droge pogoršavaju svoje efekte. Heroin skriva neprijatan edge kokaina i uljuljkava korisnika u lažan osjećaj sigurnosti, posljedica kojega može biti uzimanje još heroina ili kokaina ili oboje. To povećava vjerojatnost smrtonosnog predoziranja.
Preporuke:
8
3
89 četvrtak, 23 februar 2012 10:43
Beli Orao
Medicinska uporaba kokaina(VAŽNO-prim.B.O.)

Danas se kokain kao lokalni anestetik koristi iznimno rijetko i to samo u jednom slučaju: neuralgija trigeminusa. Naime, u slučaju upale trigeminalnog živca dolazi do strahovito jake boli koja se smatra najjačom boli koju čovjek može podnjeti. Tada je opravdano injektiranje kokaina radi smanjenja intenziteta boli.

IZVOR: VIKIPEDIJA.
Preporuke:
12
1
90 četvrtak, 23 februar 2012 11:26
David Novaković
@Azijatske navikeNeverovatno je kako su evropejci tj. poštovaoci lika i dela Đinđića odnosno njegove politike najveći šovinisti i rasisti iako uporno lepe te etikete svima koji imaju suprotno mišljenje od njih (nekima opravdano, većini neopravdano). Te su ''Azijati'' krivi za slabosti koje su prisutne kod svih ljudi, te smo mi ''zaostali'' a Evropa je ''superiorna'', te se pitaju ''šta bi ste radili da vam sutra Albanac bude predsednik'', te nazivaju Afričke narode kanibalima itd. itd. Neveorvatna mržnja čuči kod ovih ljudi. Izgleda da je tačna ona poslovica - ispod Mire sto đavola vire...
Preporuke:
22
0
91 četvrtak, 23 februar 2012 11:31
Komentar komentara
"Ala" je ubo(la) pravu stvar: Naš jadni i gupi narod.Zna Udba od početka šta radi spisateljica. Ovu vest su pustili dan uoči nastavka sramnogd ela da Editi predaju Kosovo i methodiju. O tme ne rpičamo. pričamo o nekoj narkomanki tzv spisateljici
Preporuke:
29
0
92 četvrtak, 23 februar 2012 12:21
Dimitrije
Medicinska uporaba kokaina(VAŽNO-prim.B.O.)Prvi narkomani u Beogradu i Srbiji bili su deca brozovih oficira i udbaša.CEKAJTE, A ONA JE DOCENT NA AKADEMIJI? PA, KAKO?CEMU UCI STUDENTE I DOKLE TAKO?Onda će sigurno da prođe reizbor, a verovatno će je proizvesti u profesora,a uskoro i akademika (francuske akademije; objašnjenje: društvo četrdeset staraca)
Preporuke:
22
0
93 četvrtak, 23 februar 2012 12:38
Nebojša Beatović
Meni nije baš jasno da li je Šone zavrnuo Biljanu za 0,13g koke ili je Šoneta zavrnuo dežurni policajac?Ali dobro je što policija radi na sitno, za krupniju igru sa kokainom zadužena je državna brzbjednost Crne Gore.Šta da se radi,kada vam ukinu ekskluzivno pravo trgovine cigaretama sa EU,vi kao svaki uspješan menadžer pređete na novu robu(isplativiju).Šteta samo što trgovinu heroinom kontrolišu UČK-ovci.Koliko samo tu ima neiskorištenih mogućnosti.
Preporuke:
17
0
94 četvrtak, 23 februar 2012 13:32
Saša
Brate, mogu samo da žalim što mondiš-koka Srbljanovićka nije pobedila za gradonačelni-ka-cu Beograda na prošlim izborima.Imali bi metro do Niša i Novog sada, tri - četiri mosta na Adi, kokain-plus u Maksiju, spomenik Tačiju na Terazijama itd. Bilo bi ludo zezanje, jeee...
Preporuke:
25
0
95 četvrtak, 23 februar 2012 15:37
videćemo što on "vidi" ...
Saša "Brate, ..."A tek ako postane ministar spoljnih poslova, ima Srbija da bude tamo i amo, u više delova, čas da je ima, čas da je nema ...
Preporuke:
16
0
96 četvrtak, 23 februar 2012 15:41
Jefimija
,,Azijatske navike"
Kakva teorija, zadivljujuća. Pre svega, kokain nije ,,azijatska" droga, potiče iz J.Amerike, valjda ste čuli za kolumbijske kartele, teško da dolazi do nas preko mile nam Turske. Drugo,konzumiranje određenih opijata jeste bila a i danas je praksa u istočnjačkim kulturama, pre svega se radi o opijumu i hašišu. Tako ,,moderna" marihuana takođe je sa američkog kontinenta. A drogiranje kao masovnija pojava nama dolazi upravo sa Zapada, i to šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka, sa prodorom novih pravaca u muzici, pojavom psihodelične muzike, hipi kulturom i tzv. ,,oslobađanjem" od ,,stega" malograđanštine. Turci mođda i jesu šenlučili uz nargile, ali srpski seljak je ipak preferisao šljivovicu (vino su Turci zabranjivali), a i duvan je bio praktičniji.Po tojteoriji u Biljki je proradilo ,,pusto tursko" a ne ,,fensi stajl" nadriintelektualne ,,elite" koju ona oličava, jedino je vadi to što je pomenuti Šone ipak UGLEDAN diler.
Preporuke:
19
0
97 četvrtak, 23 februar 2012 16:37
uh, kakva cenzura ...
A Šone? Niko o njemu ne piše,čovek i dalje radi svoj posao! Služba za Službu.
Preporuke:
18
0
98 četvrtak, 23 februar 2012 16:51
Miloš Kikić
Interesantno kako je ova tema jednostavno preskočena u skoro svim sredstvima informisanja, a i u onima u kojima se o njoj pisalo, pisalo se jedan dan. I odjednom - mukla tišina. Izgleda kao da se neko zatrčao da je objavi, a onda je odjednom neko dao nalog da se sve ovo zaboravi. Ali biće to na kraju ipak kao u onoj narodnoj "U cara Trojana kozje uši."
Preporuke:
21
0
99 četvrtak, 23 februar 2012 16:52
Pomozimo Jugoslovenskom dramskom pozoristu
Da li rukovodstvo JDPa shvata da publika nije zainteresovana za pisanije vec za lik nove Feme.Pa da postave predstavu.Pa da se vrati odbegla publika.
Preporuke:
17
0
100 četvrtak, 23 februar 2012 17:20
ako jesi nisi, ako nisi nisi
četvrtak, 23 februar 2012 10:31
Komentar komentara
"Ala" je ubo(la) pravu stvar: Naš jadni i gupi narod.Zna Udba od početka šta radi spisateljica.


samo da dopunim ovo, smatram, bitno zapažanje.

Sve naime treba posmatrati u kontekstu predizborne kampanje. Pita se neko: zašto je onda događaj ignorisan od strane (većine) medija?.
Pa zato jer su očito drugosrbijanci iznad/moćniji od "države".
Uveren sam da je to policija namerno odradila baš u predizborno vreme, ali su mediji (osim ALO) događaj ignorisali.
Preporuke:
14
0
101 četvrtak, 23 februar 2012 17:20
šumadinac
ma pustite ljude da se urade, valjda oni znaju šta im odgovara.
Preporuke:
15
0
102 četvrtak, 23 februar 2012 21:39
Sasvim tako
Naime citajuci ostale blogove prosto se najezim svih zalopojki i dusebriznika a licemerstvu tih ..nikada kraja.Pa nije cudo sto vam tako ide..ne zna se ni ko pije ni ko placa a razmisljanje i morala se srozali da se vise ni ne vidi gde...
Preporuke:
9
0
103 petak, 24 februar 2012 00:44
Rin o-o to @ Marko Gay, 01:20
Ne može preko kolena. Krivična dela učinjena u stanju pomućene svesti, koliko znam, se olakšavajuće tretiraju. Glavno pitanje je zašto ljudi posežu za stimulansima i upadaju u stanje pomućene svesti (da li uvek svojom voljom)? Podpitanje je da li su oni koji koriste stimulativna sredstva primarno zdravi? Ako nisu zdravi a socijalno su prihvatljivi (nisko dozirani) pa dresiraju i navikavaju okolinu ko je tu onda zakazao? Podpitanje prethodnog je da li su neki zdravi, mladi neformirani a naivni. U trećoj ruci je i najvažnije pitanje, dostupnost sredstava da se uđe u stanje pomućene svesti? Živ čovek je i od emocije, jače ili slabije. Uz stimulaciju svašta je moguće. Struka treba da se bavi time ali struci treba ekonomski stabilno društvo koje treba da je isprati. Nezaboravite, Srbija je trinaesta zemlja u svetu po suicidalnosti. Čoveku pojedincu nametnut je ambijent u kome on trpi agresiju. Odgovor na agresiju najčešće je destrukcija, prema sebi ili prema drugima. Rešenje: promena ambijenta.
Preporuke:
6
0
104 petak, 24 februar 2012 03:44
Istok
Odlican tekst. Upravo tako. U toj istoj Evropi njena karijera bi sigurno bla zavrsena i o tome bi pisala celokupna stampa ali u Srbiji je sve moguce, na zalost.
Preporuke:
6
0
105 petak, 24 februar 2012 09:26
@ Aristokratkinja
U pravu ste aristokratkinjo. Mora da se zna red. Za početak treba utvrditi kako je neko postao "Prof.dr", kako je neko postao direktor i elita, i razume se, kako se postaje "aristokratkinja".
Preporuke:
11
0
106 petak, 24 februar 2012 11:07
brm
ALO Ala i svi ostali oduševljeni tekstom

možda je pre problem što nemaju sve novine "uvid u policijske izveštaje" kao ALO... preciznije što postoje glasila KOJA IH IMAJU...
no to nije tema ovog "odličnog" teksta
Preporuke:
1
1
107 petak, 24 februar 2012 12:29
Slavko Đ.Sremac
Ponašanja pojedinih "javnih"ličnosti,moram prizna-
ti,dovodila su me u nedoumicu,jer do tragičnih do događaja koji su zadesili našu zemlju,nisam verovao
da takvi ljudi u opšte postoje.Čak ni Nemci posle-
II.Sv.rata nisu tako ostrašćeno krivili svoj narod
,pa ni svoje rukovodstvo.Najčešće se moglo čuti da
nisu bili upoznati sa stvarnim događanjima itd.I da
vidite, verovalo im se!Dotična B.S.kao i svet iz
njenog okruženja,nisu se libili da nadhnuto i sa puno
strasti,optužuju sve što je srpsko,pa tako i nije
čudo što smo imali uvek spremne glumce i glumice
da se ponude da igraju u filmovima koji kompromi
tuju narod iz koga,do duše samo nominalno,potiču.
Najbolji primer je psihodelični film A.DŽoli,koja
s punim pravom može da ga brani "masovnim"učeš-
ćem "srpskih" glumaca."Boga nema sve je dozvoljeno"
-da li !?
Preporuke:
8
0
108 petak, 24 februar 2012 13:13
Pisac (koji se razume u drame)
Uzmite samo izjave koje je davala,pa to je vec bilo simtomaticno da je izgubila osecaj za stvarnost u kojem je...
Mi,koji smo imali prilike da je vidjamo, primecivali smo, da cesto menja raspolozenja,sto bi nas narod rekao "ne drzi je stolica". Dobri poznavaoci njenog pisanja mogu primetiti da medju tim redovima ispisanih drama mogu se nazreti i "obrisi licne drame koji kao senka prate povorku misli,kao svom ishodu"....
Pisala je drame,a drama ce postati tek onda kad bude uhvacena u bekstvu od sebe,na putu uzaludnog trazenja sebe.
Ispostavilo se,da je bila veci glumac od spisateljice. Drzala je casove o uzvisenom,a zivela je tajno,"vencajuci se javno- s njegovim belim gospodstvom"-kokainom.
Oni koji je brane,zagovarajuci da se radi o smisljenoj "hajci ustanika",to sebi pripremaju alibi za sutra u kojem je "platila juce" njihova po mnogo cemu sestra Biki.
Neka Bog da,da se crna Bilja oslobodi zavisnosti od zla koji se kokainom zove.
Preporuke:
13
0
109 petak, 24 februar 2012 13:19
Vesna
Bila je uvijena u skupocenu bundu. Sve drugo je kiptilo od prostote.
Preporuke:
14
0
110 petak, 24 februar 2012 13:20
@aristokratkinja
Postoji izraz "zaseniti prostotu". To znači da prostak uzima zdravo za gotovo sve što lupetaju (da upotrebim izraz Prof. dr. Branke Prpe) razni prof.dr i druga samozvana elita.
Preporuke:
6
0
111 petak, 24 februar 2012 13:52
Nikola
Još mene sve ovo vreme čudi kako Biljana može da gaji takve auto-šovinističke ideje, zašto iznosi u javnost takve laži kao recimo onu o lobanji Izudina Alića iz Srebrenice, sad kapiram da se ona samo bila dobro uradila, jasno, sad sve ima smisla...
Preporuke:
6
0
112 petak, 24 februar 2012 15:35
Miroslav Đukić
"Biljana nozdrvi beleše
na Dorćolskite ćoškovi.
Ozdola idat žandari,
žandari belogradjani.

Žandari belogradjani,
krotko terajte karvanot,
da ne mi kokain najdetete,
2 grami su mi od Šane.

Biljano mome ubavo,
ako ti kokain najdeme,
vo novini će te skrijeme,
i vo javnata televizija.
Preporuke:
17
0
113 petak, 24 februar 2012 23:27
Milica
četvrtak, 23 februar 2012 09:36 Beli Orao
Beli Orle,kad nesto prepises,pa i u 10. komentara,to ne menja stvar da to stavis pod znacima navoda da se zna da nije tvoje.
Od pocetka do kraja si prepisao sa Vikopedije,pa nam to podaturas kao kukavica jaje.
Beli, izvini se.Red,je...
Preporuke:
2
0
114 nedelja, 26 februar 2012 17:00
bojan
,, ali, bio njen slučaj nameštaljka ili ne, za nju u političkom životu definitivno više ne treba da bude mesta"

Citirano govori samo za sebe.
Preporuke:
6
0
115 ponedeljak, 27 februar 2012 01:14
Nenad
Sto se tice kokaina poznato je da ga uzivaju biznismeni, politicari, pevaci narodne muzike, ratni komandanti. On medju Srbljima nije tako nov i nepoznat.
Preporuke:
1
5
116 četvrtak, 01 mart 2012 21:42
koki
ako je kokain droga, ona je narkoman
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner